sobota 14. dubna 2012

Sázení

Zatímco někteří dnes sázeli (já),


jiní káceli (táta=dědek a Antonín)...


... a další se prostě váleli (slepýš).


Měla jsem v plánu sázet stromky až na podzim. Jenže... Jeden soused se potřeboval zbavit smrčku (mimochodem, stromek je nejspíš na nějaké přesazování velký, a i když jsem ho podle rady dost zastříhla, patrně se na naší skále neuchytí), druhý soused mi nabídl několik semenáčků ze zahrady (čtyři smrčky a dvě douglasky), má je snad vyhodit? A také jsem ctí a darem dostala kbelík tavolníků. Jarní sázení mám tedy za sebou, letní dosazování vyplyne z aktuální situace a podzimní sázení bude nejspíš čistě ovocné. Chystám se na rybíz, angrešt, třešeň, jabloň Bojkovo (nejen), Tatarovu hrušku, mirabelku a... ostatní mám na seznamu někde v počítači (možná). Ano, a taky dřín!
Táta se už nějakou dobu chystá s pilou na Pottovo jablko, jenže maminka brání. Dnes už to nevydržel a za vlažné Antonínovy asistence uřízl pár suchých pahýlů z naší Pottovy trosky. V zimě zkusím ze zbytku vzít rouby a pak šup se stromem do kamen.
Přestože svítilo sluníčko, bylo docela chladno, přinejmenším slepýšům. Dva jsem našla u cestičky, jak se choulí a zimou jim cvakají zuby.

Žádné komentáře:

Okomentovat