středa 3. října 2012

Pomoc! Pomóóóc!

(tentokrát příspěvek nezahradní)

V sobotu odpoledne se rozpršelo, a tak jsem zbaběle utekla ze zahrady a pustila jsem se - konečně - do pořádání klubíček (ano, v rámci toho nekonečného vyklízení půdy). Takové množství párané a zbytkové vlny zoufale potřebuje systém... Ovšem jaký?! Nakonec jsem rozhodla, že smotám všechna klubka od příslušné barvy a příze do jednoho (maxi)kluba. Aspoň se vzájemně nepoztrácejí a hned bude jasné, zda je k dispozici jen desetigramový trpaslík nebo celý dvoukilový obr.

Večer jsem si připadala trochu jako ovčí babička, ale díl A je dokončen (a díly B až Ž čekají). Klubíčka na podlaze vypadala v nedělním světle hezky barevně - a staticky. Jakmile jsem je uložila do krabice, milá klubíčka se okamžitě rozběhla a začala se rozmotávat. Pomóóóc! Už ne! V tomhle množství ne. 

Nemáte prosím někdo nějaký šikovný tip, jak zamezit rozmotávání klubíček? Prosím, prosím!

Vlněná barikáda cestou na terasu, 1. 10. 2012

2 komentáře:

  1. A temporary solution is to us a rubber band to hold the balls of yarn. When you have to untangle yarn always work as loosely as possible and watch to see which way the yarn has to go. Knitted yarn holds tension, if you can wind it into skeins, sometimes I use the legs of a chair. Tie the ends together and use contrasting yarn to hold the skein together in 2 or 3 places. Soak the skeins in water. Remove the excess water and dry. Your yarn will be relaxed and like new to knit again.

    OdpovědětVymazat