neděle 6. ledna 2013

Rekapitulace rukodělná 2012

Loni začátkem jara jsem nutně, opravdu velmi nutně, potřebovala práci s rychlým a co nejefektnějším výsledkem. Na kamenné tarásky bylo příliš brzy a chladno, navíc kameny chtějí čas. Moje pocity marnosti se prohlubovaly a prohlubovaly, až málem dosahovaly úrovně Mrtvého moře (kdo znal mou loňskou maturitní třídu, chápe...). A pak jsem náhodou na Kohoutím vršku zahlédla háčkovaný pléd - a všechno bylo hned veselejší. Hurá! Léčba pomocí granny square byla zahájena a hlavně - zabrala.

A od té doby jsem se poněkud rozháčkovala...

Shora zleva: pléd granny na křeslo, Antonínova trojitě šedá pletená šála, deka granny pro miminko Violku, korále a dvě brože pro naši Hanu, pletený polštář-kostlivec skříňový, pletená šála pro Rozárčinu kamarádku, deka granny pro miminko Terezku, pár vloček/hvězdiček, můj zatím nedokončený vánoční šál, pléd granny pro kamarádku P., červený nárčník pletený, šála-kostlivec pro naši Hanu, háčkovaná šála a brož opět pro naši Hanu, již zmíněný pléd, velmi strakatý dvoumetrový šál pro mě s názvem Mami-ty-ses-zbláznila, ubrus granny pro kamarádku D., okraj mého historicky prvního granny plédu, první čtverečky růžovo-šedé deky do podkroví, sáček na sušenou levanduli pro milou H., pléd granny z párané modré vlny... Uááá!
Možná jsem na něco zapomněla - tak či tak, výsledek je mnohem efektnější, než jsem vůbec kdy doufala.

Žádné komentáře:

Okomentovat