sobota 19. ledna 2013

Sysel & kostlivci 2

Sysel č. 2 je, totiž bude, háčkovaná taška. Klubíčko modré párané bavlny nebylo velké, a tak nakonec vznikne kabelka, nebo - a to je pravděpodobnější - najdu jinou modrou a bílou bavlnu v patřičné síle a výsledek bude pruhovaná taška přes rameno.

Sysel č. 1 nepřibývá. To bude tou oranžovou...

Dnes konečně došlo na lenošení u krbu a klubíčka po babičce. Vyprázdnila jsem všechny skrýše, na které jsem si vzpomněla.
A tohle je výsledek.
Ještě že tu není rodina! Ti by tedy koukali...

Klubíček je víc než dost. A to se kostlivci k rozpárání povalují mimo závěr. Uf.

Těší mě mít rozpracováno několik různých věcí. Někdy to ovšem s počtem několik lehce přeženu...

Doufám, že projekt  Stash-Buster Challenge 2013 (v mém překladu Sysel & kostlivci) mě trochu usměrní a že do jara, než vypukne zahradní sezona, se s nimi poperu a celou tuhle valnou hromadu nějak přehledně uspořádám.

A co právě vzniká?
Tenká černo-modrá šála v šíři cca 30 cm a délce do vyčerpání klubíčka. Práce vhodná do dopravního prostředku.

Velká deka přes postel, samozřejmě obrovská granny square, jak jinak... 







7 komentářů:

  1. Deka bude moc krásná, to je vidět už na začátku.

    Jinak to množství klubíček JE trošku šílený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu šílené je :-) Ale mnohem šílenější by byla moje maminka, kdyby to klubíčkové bohatství viděla rozložené po celém pokoji...

      Vymazat
  2. Tak budu držet palce, abys s pilností vydržela a vše zvládla podle plánu - doufám, že občas napíšeš, jak pokračuješ. Já se také snažím zpracovávat zbytky, docela se mi to zatím daří. Odvahu přihlásit se do akce jsem nenašla, občas nemohu ovlivnit své pracovní povinnosti. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Teda .. ještě větší syslen než já ... ale je fajn, že jsi to vyndala a probrala ... alespoň máš přehled a hned se s tím jinak plánuje .. . všechny projekty jsou parádní ... budu držet palec ju .. asi nejvíc se mi líbí .. nvm šála a deka ... a tašky ... neumím si vybrat, páč to je zajímavé vše ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Petro, teda to je klubek!! :-) Jsem taky sysel, ale na Vás nemám.. ( Já teda nepářu - ani nikdo jiný, ale sbírám. Kdo co dá..:-) )Mám také ráda rozděláno více věcí. Skáču od jedné k druhé podle okolností a ne jen v háčkování. Má to své plusy i mínusy, však to znáte :-) Nejdříve se dlouho nic neděje a pak je toho hotovo hodně najednou.. ( plus) Tak hodně energie a nápadů při zpracovávání. Monika

    OdpovědětVymazat
  5. You have MANY yarns. But gladly you are knitting a lot ;-)
    Your projects are very nice: the bags, the scarf and the blanket.

    Máte mnoho přízí. Ale ochotně jsou pletací hodně;-)
    Projekty jsou velmi pěkné: tašky, šátek a deku.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta klubíčka mě dostala, jsem se tu rozesmála :-))) Díky taštičce jsem dostala taky nápad. Musím si to napsat, než to zapomenu... ;-) A deka bude pěkná - líbí se mi barevná kombinace. Tak háčku zdar!!! :-))))

    OdpovědětVymazat