sobota 6. dubna 2013

Sysel & kostlivci 13

Háčkovaný šál z párané příze směs bavlna/vlna je hotov. Sysel č. 6 je na světě. Zbyla necelá tři klubka - asi se pustím (časem) do pruhovaného Baktusu. Jaro nebude, tepla se nebojím...

A tady je sysel č. 11, dvě modrá klubíčka a jedno zelené klubko. Doufám, že na šálu to bude stačit.

Moje úhlavní kamarádka H. (napsala bych samozřejmě přítelkyně, ale dnes se tím slovem myslí fakt ledacos...) měla narozeniny, a tak na poslední chvíli běžím a hledám a háčkuju, honem, honem, deadline ve středu večer.



6 komentářů:

  1. Krása, krása krása!!!! Copak je to za klubíčka na konci? Přístě nálepkami k foťáku, please:-)!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-)
      Kateřino, je to Daphne Lace (http://pleteni.eu/prize_daphne-lace.htm), strašně tenká a strašně drahá příze (75 % střižní vlna, 25 % polyamid). Šla jsem do toho kvůli barvě a navíc je to dárek :-) Jinak si připadám, že mám v ruce pavučinu, proto taky háčkuju dvojitě.

      Vymazat
    2. Já jsem hned tušila, že to bude něco fajnového:-) dík za tip, i když já mám nasysleno na dva roky dopředu:-)

      Vymazat
  2. Ahoj Péťo, bílá šála se Ti moc povedla. Háčkovala jsi jednu řadu z dlouhých slouků a druhou z dvakrátnahozených? - vypadá to dobře:-) Modro zelená šála bude také hezké. Koupený materiál vypadá už od pohledu na vyšší cenovou skupinu, ale zase to bude krásný dárek. Tak držím palce, určitě to stihneš. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Zuzano. Do žádných složitých vzorů se zásadně nepouštím :-)

      Vymazat