pátek 13. září 2013

Po mně

Bílá smaltová vanička po mně chytá přebytečnou vodu pod zahradním vodovodem a náš oleandr se v ní rád zhlíží.

6 komentářů:

  1. Petro, to je moc pěkná fotka, jakož i jiné. Čím fotíš ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám Olympus Camedia C-5060, koupila jsem ho před necelými deseti lety. než jela naše Hana na léto na Island. Tam gejzír Geysir do foťáku nějak naprskal nebo co, takže některé funkce zdechly, ale já jsem stejně spokojená :-) Ještě mám zrcadlovku Pentax, jenže černobílé fotky chtějí víc času, než je momentálně k mání.
      Mimochodem, Lenko, mám pro Tebe semínka máku východního a v květinácči semenáček střemchy (pokud to ovšem není maskovaná třešeň ptačka). Mohly bychom se sejít v Praze třeba tuhle středu, čtvrtek, pátek?

      Vymazat
    2. Napiš mi do mailu svůj telefon, to bude lepší než se domlouvat krkolomně tady. Ve středu i ve čtvrtek a asi i v pátek v Praze budu.

      Vymazat
  2. Mne takové věci dost dojímají. "Bílá smaltová vanička po mně" se všemi těmi usazeninami a kaly a odrazy větví a nebem se sluncem v hladině, to je obraz, prostě poezie. Krása.

    OdpovědětVymazat