čtvrtek 25. září 2014

Tiskne, mine, začne

Včera jsme byly s kmotřenkou Aničkou ve Veverkově 10 na razítkovacím workshopu.
Bylo to super!

A hlavní dojmy?

  1. MYYNA je milá Markéta a má fajnový prostor (a ta její rybí taška, ach!).
  2. Do gumovací gumy se ryje snáz než do másla - a soustředění podobně jako u vyšívání příjemně uklidňuje. Zaznělo sice slovo meditace, ale do takových výšin bych to nehnala - zatím.
  3. Potřebuju nutně brejle na blízko, ať si muž a jeho optometrická sklíčka říkají, co chtějí.

A začtvrté: Co proboha budu dělat s těmi tiskátky?



12 komentářů:

  1. to je paráda, všude se tiskne
    nebo tiská?!?!

    OdpovědětVymazat
  2. Tiskne :-) Tiská by bylo od tiskat.

    OdpovědětVymazat
  3. :)) Pěkný. Taky jsem si u tiskání (pardón, tisknutí) uvědomila, že potřebuju brejle na blízko:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj muž-optik ovšem vzdoruje a tvrdí, že si nemám vymejšlet :-) Asi ho rejpnu rydlem.

      Vymazat
  4. Ovečka je nádherná. A to jako, že se to vyryje do obyčejné školní gumy? Obávám se, že se nám rýsuje na novou výtvarnou úchylku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, do obyčejný, jen trošičku lepší školní gumy (guma Milan s medvědem nebo jiným živočichem). Nikdy jsem nic netiskla (krome razítka na fakturu), na linoryty jsem ve škole nejspíš chyběla, takže jsem byla strašně překvapená, jak snadno to jde. Dostali jsme v rámci workshopu i vlastní rydélko tenké (rydlo Šerák), ale některé výřezy by jistě šly i nožem. Na eBAY prý prodávají i větší gumy...

      Jsem technikou naprosto fascinovaná, ovšem praktické využití u nás doma momentálně nevidím. Leda bych pro mimi natiskla beránky na peřinku do kočárku :-)

      Vymazat
  5. já tisknu(pro inspiraci): tašky(plátěnky), pytlíky, kolečka pod náušnice, bodýčka, bryndáky, trička, košili manželovi(xxx) balicí papír, zdi, obličeje hadráčkům, peřinky plyšákům...:)moc pěkné to máte páni!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je vyjmenovaná hotová manufaktura, Zuzano, ať se jdou Velké Losiny zahrabat :-D Tašky, trička - to by šlo, ale tím se nerudovský problém jen odsouvá o úroveň dál: co s těmi tričky a taškami, až budou potisknutý, aha? Nemůžu přece rodinu a přátele zahltit ještě dalšími a dalšími handmade, jako by nestačily ty háčkovaný šály :-)

      Vymazat
  6. HI, bude mimi, to roste jako z vody...vidím u nás...a pak bude fajn umět udělat tiskátka..auto, mašinka,domečky,panáčci atd.atd.a ty budeš babí,co bude dělat s vnoučky cokoli....hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám v plánu potisknout zeď a závěsy obří. Tiskátka jsou prostě super úchylka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závěsy, to není marný nápad :-) Mám hromady bílých prostěradel z výbav předchozích generací...

      Vymazat