čtvrtek 15. ledna 2015

Klubíčka, knížka a babičkování aneb YARN ALONG 122

Jostein Gaarder: Jako v zrcadle, jen v hádance.

Veliký granny šátek z jehněčí vlny je hotový, a tak pokračuju dekou na kočárek (poslední varianta je šedý kočár, tak nevím).

Včera jsem strávila velmi příjemnou hodinku v dětském oddělení Neoluxoru na Václavském náměstí, přečetla půvabnou knížku o první kytaře Keitha Richardse, odolala poslednímu pokleslému Jefferymu Deaverovi (jak já ty jeho překombinované zápletky miluju!) a koupila pro mimi Knoflíkovou válku, protože bez té se žádný kluk přece nemůže obejít.

Inspirace: Ginny ze Small Thinks


3 komentáře:

  1. Tohohle Gaardera mám moc ráda, i ilustrace. Krásná knížka .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gaarder patří k mým obzvláštním oblíbencům, i když je někdy maličko didaktický. Mám nejradši Principálovu dceru a Vita brevis.

      Vymazat
    2. Ty neznám, ale máme Dívku s pomeranči, ta je také moc dobrá.
      A koupila jsem si tu jehněčí vlnu, co tu máš na fotkách, tak se těším.

      Vymazat