pondělí 2. března 2015

Milo

S mimi je doma milo.

A tohle je moje háčkovaná varianta na motivy vestičky MILO.
Poslední fotografie je lehce rozmazaná a lehce návodná: tolik zbylo z druhého klubka BabyAlpaca SILK od DROPS.
Sedlo tvoří samé dlouhé sloupky ve variantě tohoto, vlastní vzor je jednoduchý: do jednoho oka 2DS + 1ŘO + 2DS.



6 komentářů:

  1. ...pěkná, pěkná, pěknáááá...

    OdpovědětVymazat
  2. Fajné. Melíškovi bude slušet. malin(a)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná..líbí se mi i nápis "Mé nové já..." :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká vesta, pletky/háčky od babiček jsou stejně nejvíc!

    Mám schované hráškově zelené pletené šaty, které mi babička pletla, abych měla, chudě malé, v čem slavit první narozky. Stal se z nich klenot, zapomenutý a znovunalezený - a první narozky v nich slavilo před deseti lety i Stehýnko. Třeba oslaví i další generace...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, je to dvojitá radost: pro mimi a navíc v tak nepatrných rozměrech, což jako matka syna o výšce přes dva metry zvlášť oceňuju :-)

      Vymazat