neděle 3. května 2015

Tak!

Takovej vztek jsem měla, že jsem navštívila krámek tady a krámek tam a koupila jsem si klubíčka, která opravdu vůbec nepotřebuju, za peníze, které opravdu dost potřebuju.
A hned je mi líp!

Od zítřka zase už především o zahradě...

7 komentářů:

  1. Přeji krásný večer, gratuluji k výročí blogu a moc děkuji za dnešní příspěvek..Ja často mně se dějí hooodně podobné věci:o)..Díky, že nejsem sama:o)..přeji krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se moc nevztekám, tedy ne tak moc :-D To by mě fakt přišlo pěkně draho...

      Vymazat
  2. Krásné úlovky, ty by mě ze vzteku taky vyléčily:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokonale! Pohled na účet byl VELMI léčivý :-D

      Vymazat
  3. Tak to mám podobně, jen mě dnes vyléčila návštěva knihkupectví...a já vím, že tam nemám chodit..ale jak jinak se má člověk odreagovat....

    OdpovědětVymazat