středa 18. listopadu 2015

Klubíčka, knížka a chřipka nebo co aneb YARN ALONG 157


Díky chřipce (nebo co mě to v posledních dnech zachvátilo) je hotový hořčicový/medový šátek (ještě ty zatrápené camfousky...), přečtený případ Perry Masona (po dlouhých, předlouhých letech) a kus melichařího opět rozpárán a opět upatentován. Chrrr!

Modrá jehněčí vlna TIMMY a varianta na granny square (v tomto případě spíš zero square) se bude hodit k cestovnímu háčkování.

Večer bych se ráda podívala na zoubky RAVELRY a navzdory své neangličtině pronikla aspoň trošičku do systému. Třeba by mi ravelryovská aplikace pomohla zvládnout chaos v rozpracovaných kouscích, ve kterých se fakt už začínám ztrácet...

E. S: Gardner: Případ zděšené servírky.

Inspirace: Ginny z Small Things


11 komentářů:

  1. Jupííííí, Petka bude na Ravelry!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zlatá je super barva! Melichárkovi bude slušet svetřík od babičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím postupuju jako ta říkanková Bára, co ve dne šije e v noci párá :-D

      Vymazat
  3. Petro, tyhle barvy jsou mé oblíbené. Ravelry se neboj, kdyžtak ti s tím pomůže dcera v Midsommeru
    Ve dne šije, v noci párá, to jsem často já :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, pronikla jsem do systému zadávání projektů a jásám. Konečně budu vědět, který háček k čemu patří :-D

      Vymazat
  4. To by me teda zajimalo, co vlastne privezes :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přivezu ti jehlice a budu dohlížet, abys pletla úhledně hladce a obrace, zatímco já si budu v klidu háčkovat a mimiňák pobíhat kolem knihoven :-D

      Vymazat
  5. Lovely crocheting and colours. Super!

    OdpovědětVymazat