neděle 15. května 2016

Cácorkování

Zkrácené řady.
Pikotky.
Dutinkový okraj.
Šplhání srázem vzhůru.
Krajka.
Hromada legrace s partou milých ženských.
A napsala bych i sdílení, kdyby mi to slovo nebylo protivné.

Zkrátka víkend s Vlněnými sestrami.





20 komentářů:

  1. Akorát jsem si na vás vzpomněla, jak bylo na Cácorce, tak děkuji za reportáž :-) Vypadalo to na nabitý program ;-) A už vím, co mi také tak vadí na tom slovu sdílení... je takové... takové divné :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Petko, že jsi byla ...:-)bylo to skvělé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kateřino, jsem moc ráda, že jsem mohla přijet! Díky, bylo to od vás moc laskavé :-)

      Vymazat
  3. No, závidím!
    A smejem sa na tom ,,samaseberecenziou,,!
    (Petka, asi je to z tej lingvistickej profesie?, ten ,,spravodlivý,, hnev na slovíčka?)
    No, ja som napísala post Teória relativity ( nepodsúvam jeho čítanie)a samozrejme, že je to aj po ,,fyzikálnej,, stránke správne (som ju študovala),aj v prenesenom význame slova a nič...to zase niekedy štve mňa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, to je mou evangelickou výchovou :-)

      Ale některá slovíčka mám ráda a některá ne, to zřejmě každý. A slovenštině závidím kupříkladu naničhodníka nebo potmehúda :-D

      Vymazat
    2. ...a beťár? a kujon? a viťúz? a ťuťmák? a hňup? a krepáň?...
      Môj zať je evanielik, aj najlepšia priateľka...

      Vymazat
    3. Ťuťmák není marný, ale hňupa a kujona máme taky :-) Ale třeba takový brbolec nebo bodkočiarka, to jsou rozkošná slova :-)

      Vymazat
  4. Tak. Dobře bylo. Lenka K.

    OdpovědětVymazat
  5. Bolo fakt uzasne! :) Mahu

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo moc dobře:-) Taky se těším na příště:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba vás tentokrát nebudu muset přepadnout ze zálohy :-)

      Vymazat
  7. Tak to muselo být skvělé! Slyšela jsem to násobné cinkání jehlic až sem, do dálky... Už ten název Na Cácorce se mi moc líbí. Fotky úžasné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Necinkaly jsme :-) Dřevěné a bambusové jehlice jsou velmi tiché zbraně hromadného pletení.

      Vymazat
  8. Nezapomeň, že hromada legrace byla i díky Tvým vtipným historkám a slovním hříčkám. Nezapomenu na moje šrámky u Šrámkova splavu :-)
    Dík, že jsi přijela!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mí rodiče málem spadli pod stůl, když slyšeli o šatech s jediným puntíkem :-D

      Vymazat