středa 25. května 2016

Klubíčka, knížka a rub/líc aneb YARN ALONG 181


Rabi Nilton Bonder: Jidiše kop. Další pokus. Je to na mě docela těžké čtení.

A deka pro Rozárku k její nové zdi. Všechno má svůj rub i líc. V tomto případě jsem spíš pro rub.


7 komentářů:

  1. Kop = hlava?
    V jakém směru je ta knížka těžká? Jdu se po ní podívat, potřebuji dárek pro manžela.
    (Je-li rub na poslední fotce, pak za něj hlasuji i já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chybi mi znalosti talmudu, takze mam ponekud problem s kontextem.
      Taky jsem pro posldni fotku:-)

      Vymazat
  2. Už jsem ji objednala, v antikvariátu.
    Začetla jsem se do úryvku, a neodolala.

    OdpovědětVymazat
  3. Šikulova Rozárka:-) a rub (a rabí, tu by som zase ja nedala dĺžeň:-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sikulova Rozarka byla pro me soucasti motivace pri vyberu jmena:-)

      Vymazat
    2. Veď viem:-)preto rovno píšem:-)

      Vymazat