středa 5. října 2016

Klubíčko, knížka a tři modré aneb YARN ALONG 198



Čtrnáct dní mi trvalo uháčkovat poslední řadu. A kde jsou camfousky, kde je vypnutí?
Ale co...

Začátkem roku jsem si libovala, že konečně mám šátek s velkým rozpětím a celkem přijatelnou spotřebou.

A vida, rýsuje se zkušební verze šátku s ještě nižší spotřebou, větším rozpětím a k tomu všemu škeble.

Z knížky jsem toho ale moc neučetla. Zatím.


A ty tři modré?! Nejvíc odpovídá modrá na třetím snímku. Je to prostě LACE od DROPS, jinou modrou nemají.



3 komentáře:

  1. To je krása, Peti.
    Podělíte se o svůj nízkorozpočtový objev?
    Právě jsem dokončila šátek, který vychází z granny square - padlo 6 klubek a ještě by to chtělo...
    Měla jsem vsadit na Vaši osvědčenou Kometu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jasná věc :-) Docela se těším na kreslení a rozepisování. Jen mít kus nerušeného času, hehehe.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju. Tak to se moc těším!
    Ze škeblí mám respekt. Snad jim přijdu na kloub :-)

    OdpovědětVymazat