pondělí 28. listopadu 2016

Malabrigové slunce




Globální klimatické změny šly dnes do sebe, takže fotografování dopadlo o něco lépe než včera. Tak jsem šla také do sebe a odcamfouskovala jsem dva čerstvé nové malabrigové šátky.

Oba mají velké rozpětí (cca 200 krát 40 cm) a na to, že jsou háčkované, i docela malou spotřebu. V obou případech stačila dvě klubíčka, tedy 200 g. Paráda! A návody jsou moje vlastní, takoví dva bratránci od Červené komety. Na Ravelry je ale dám nejspíš až o Vánocích.

První  - a pestřejší - šátek  (Malabrigo Mechita Aniversario) je pro mě a ten pruhovaný (Malabrigo Mechita Sheri + Malabrigo Mechita Musas) je pro Šálivou společnost.
Ale když se přihlásí někdo o ten aniversariovský, možná mě přemluví :-)

Tak, Kateřino, který vzor?





13 komentářů:

  1. Cha:-) ....ach ach ach.....tohle prostě musím mít!!! Čekám na nový rok a novou várku Mechit:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je nádhera, paní Petko!!!
    Moc se těším na návodík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k tomu přiměju :-)

      Vymazat
    2. Prosím, přimějte se. O návod bych velice stála. Zvláště Aniversario se mi líbí.

      Vymazat
    3. Tak to tedy abych začala :-)

      Vymazat
  3. Petro, to je nádhera ty šátky. já se sem tak ráda chodím kochat.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou oba překrásné. A moc pěkně nafocené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, díky :-) Nepojedeš příští sobotu na vlněný vánoční večírek?

      Vymazat
    2. Do Brna? Láká mě to tuze, ale je to taková dálka... Ještě to promyslím.

      Vymazat
  5. Dobrý den,taky se přimlouvám za návod, aspoň budu mít důvod koupit si další klubko Malabriga. Moc ráda sem chodím nakukovat a kochat se. A přeji Vám hodně zdaru se Šálivou společností. Hezký den, Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlněné sestry čekají po Novém roce nové zboží :-) Do té doby ten návod určitě sesmolím :-D

      Vymazat