čtvrtek 12. ledna 2017

Whose Body? (3)


Dnešní počasí jaksepatří londýnské.

Nebývá příliš moudré sedět na dvou (nebo dokonce na více) židlích zároveň.
A já tady stojím každou nohou na jiné straně mostu. A teče mi do bot. Místy i Temže.

A ještě mnohem mnohem nerozumnější je jít okukovat do obchodu s vlnou, který skutečně obchoduje s vlnou. Achichach! Ty barvy! To merino! Ta alpaka! To hedvábí! To celé dvakrát.

A pokud vlnymilné čtenářky ještě nezezelenaly závistí, tak jim prozradím, že v druhém obchodu zrovna probíhalo pletené setkání a že jsem si s těmi Angličankami a jedním Angličanem chvilku zaháčkovala. Heč heč heč!


13 komentářů:

  1. Jsem celá zelená závistí, ale moc Ti to přeju! Takový zážitek hned tak někdo nemá! :-)
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to skvělé! Tak krásná vlna! A slečna Ema mluvila francouzsky, tak jsem si připadala méně hluchoněmě než obvykle :-)

      Vymazat
  2. Úžasné... Moc Vám to přeji. A to turnerovské nebe, temná fialová s prosvítavící kvašovou žlutou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Turner se vůbec nemusel namáhat. Stačilo zkopírovat nebe a hotovo :-)

      Vymazat
  3. Ja som mala cca pred 15 rokmi knižku, ktorá sa odohrávala celá v takomto obchode...a majiteľka obchodíku bývala v byte nad ním.
    Kniha ma ukľudňovala:-).
    Prestala som štrikovať cca pár rokov po treťom dieťati... ,,Vlnené sestry a spol,, ste mi to prinavrátili späť a ešte aj s fotkou takéhoto obchodíku v Londýne:-)
    Dorotka už išla na lietadlo, keby tak vedela štrikovať, tak vie kde to v Londýne je...vyrastala s Milom a kvôli nemu som ju nenaučila ani šiť.
    Staršie deti vedeli všetko...na malého syna, ako štrikuje či háčkuje, bol dojemný pohľad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, co to bylo za knihu?

      Vymazat
    2. Neviem, či to zistím, posunula som ju:-)

      Vymazat
    3. Znám a mám. Kate Jacobsová - Páteční klub pletení. Překlad je kostrbatý, ale celkový dojem pozitivní.

      Vymazat
    4. Teda! Tak to se po knížce podívám. Už jenom kvůli tomu čtvrtečnímu klubu pletení :-D

      Vymazat
  4. Hltám tyhle cestovní příspěvky a vzpomínám (a přeju)! Pozdravujte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je to velkej zážitek. Nemám žádné závazky, že bych s někým někam musela, a to je úplně na tom to úplně nejlepší.

      Vymazat