středa 22. března 2017

222! aneb poslední YARN ALONG s Ginny... KEEP CALM CRAFT ON 1


Poslední YARN ALONG s Ginny Sheller. Docela dost nostalgie, protože jsem se přidávala středu co středu (až na nepatrné výjimky) od prázdnin 2012. Celkem 222krát.
Týjo, fakt tolikrát!

Dnes naposled a zároveň dnes poprvé jako Keep Calm Craft On.
A co se týká nového názvu, hmm, hodně keep a hodně calm!



Dvě fialové Lace DROPS, dlouhé sloupky línou metodou za sloupek, háček č. 2,5.
Tvar šátku je zatím tajný.

Bádám nad lemem a Encyklopedie ručních prací mně/mě v tom pomáhá/brzdí.



10 komentářů:

  1. Tipuji tvar šátku, a tuším, tuším... :o) Něco mi připomíná :o)
    Encyklopedii ručních prací jsem si před 20 lety (vážně již tolika ?!) koupila v antikvariátu. Nedám na ni dopustit, je výborná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je tam jistá nápověda. Jeden můj starý kostlivec z odvrácené strany šuplete :-D Kniha je skvělá.

      Vymazat
  2. 222 je krásné číslo (a vynikající výkon, nepochybně). Když už YA muselo skončit, nemohla si Ginny vybrat lepší čas pro tak hezké číslo. 222 je super!
    Přeji hezká léta s KCCO. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A doufám i jara a podzimy a především zimy :-D Sama jsem překvapená, jak jsem to s YARN ALONG a vůbec blogem dlouho vydržela :-D

      Vymazat
  3. Skvělá série, obdivuhodná:-) Já jsem se přidala jen několikrát, typicky jsem si vzpomněla ve středu večer:-) Jsem zvědavá na Craft On:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KEEP CALM CRAFT ON běží také už několik let a Nicole plete půvabné holčičí svetříky :-)

      Vymazat
  4. Na pruhatého kostlivce se těším.
    A Yarn Along mi bude chybět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí se kostlivec dochýlil až k závěrečnému rantlu, takže ještě několik let na miliardu camfousků že pruhů a bude hotovo :-D

      Ginny určitě nepřestane fotografovat svoje pletení, takže vlastně přicházíme jen o tu pravidelnost a předvídatelnost.

      Vymazat
  5. Také mě to mrzí, že Ginny skončila. Díky Vám jsem se přidávala skoro každý týden. A dostala jsem se na neuvěřitelné číslo 115.
    Kouknu se na KCCO a možná se přidám. Inspirace není nikdy dost.
    Ginny obdivuji, tolik dětí a tolik toho stíhá.
    Krásný den T.

    OdpovědětVymazat